Ja és la castanyada!

27 d’octubre 2008 - - 2 Comments


Ja tenim aquí la castanyada! Durant aquesta setmana ens inventarem contes sobre la castanyada o la tardor i a finals de setmana, els guanyadors, els publicarem aquí al nostre bloc.
No vos ho podeu perdre, seran divertits!
De moment, res més, que passeu bona castanyada i fins a la pròxima!

This entry was posted on 9:17 You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ja fa temps o dies que es la castanyada pero omplic aixo perque esta massa buit no creieu? pos bueno ja si voleu em contestareu d'acord?adeu !!!!


jajjajajjaja!!!!!!

Anònim ha dit...

que soc jo una altra vegada jajajjaja pero no us molestare no?perque si no em contesteu que us molesto que tinc unes altres coses que fer osea que no passa res de res vale? i a mi no em molesta jajjajajja algo em fara cosa deixarho pero bueno qui sap a lo millor no em vaig del bloc que em agrada molt ho sabieu ? no veritat? perque si no jo us el explico d´acord bueno molts bessets i un bonissim nadal a tots ahh!!!! i bones festes per a tots tambe

adeuuu!!!!!