Fins aviat!

25 de juny 2009 - - 14 Comments

Vaig arribar a l'escola una mica nerviosa i encuriosida perquè no sabia el que em trobaria. Poc a poc vaig anar trobant el meu lloc i, ara, ha arribat el moment de dir-vos adéu. Però,a diferència del dia que vaig arribar, ara si que sé el que m'emporto.
Tots, alumnes,famílies i companys, heu contribuït a que la meva estada a Masdenverge i a la ZER hagi estat molt agradable.M'emporto,doncs, una miqueta de cadascú i espero que una miqueta de mi també s'hagi quedat en vatros.

Bon estiu i fins aviat!

Neus.

This entry was posted on 22:12 You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

14 comentaris:

ofelia ha dit...

Neus, te trobaré a faltar un munt, has sigut una companya i amiga genial... Només dir que a l'escola que estigues se trobaran un tresor! Te vull molt,wapa.

Neus ha dit...

Ai xiqueta que al final me faràs plorar!!!

Anònim ha dit...

La mestra neus es la millor de totes!!!!

Neus ha dit...

Podrieu posar el vostre nom? Això d'anònim no queda massa bé!
De totes maneres, gràcies!

vili ha dit...

bon estiu per a tots.Mestres i companys.Espero que tots siguem amics encara que estem separats,i que tinguem una relacio amb els mestres una relacio professor-alumne.

Neus ha dit...

Bueno xics espero que estigueu tots bé i us ho passeu bé el que queda d'estiu.
No sé quan podré venir a veure-us xq m'ha tocat una mica lluny però tan pronte pugue,allí estaré.
No feu rabiar molt al mestre/a que tingueu.
Besets!

roser ha dit...

neus tu sempresiras la millor mestra k ai tingut mai

espero k estigues be



roser besets

Neus ha dit...

que me fareu plorar!!!Feu el favor de dir-los als mestres de cicle mitjà que s'espavilen que aquest blog s'està quedant antic!!
Un beset a tots!!

vili de 5e ha dit...

adeu al nostre vell blog hem viscut un munt de mons temps

9olo ha dit...

la classe de informatica es una merda

9olo ha dit...

manl e i yute

9olo ha dit...

lotre no vol menjar

Neus ha dit...

Home Vili,què tal,com estas? Trobaré a faltar els teus llargs i divertits comentaris!
Si que tens raó que hem passat molt bons moments,però encara us en queden molt per a passar! Que vagi bé 5è i treballa!!!

neus ha dit...

Records a tots i bona castanyada!